نرده فلزی طرح چوب: ترکیبی از زیبایی و ایمنی

user-erfan
بدون دیدگاه
خواندن: 4 دقیقه
نرده فلزی طرح چوب
دسته بندی: نرده فلزی

نرده ها یکی از آیتم های مهم در بسیاری از خانه ها هستند که با استفاده از آن ها علاوه بر این که ایمنی خانه بالاتر می رود، نمای ظاهری ساختمان هم زیباتر و جذاب تر می شود. ما در این مقاله قصد داریم در مورد نرده فلزی طرح چوب به عنوان یکی از مدل های کلاسیک و لوکس نرده ها با شما دوستان عزیز صحبت کنیم.

در ادامه این مقاله در مورد هر یک از بخش های زیر به صورت مجزا با شما عزیزان صحبت خواهیم نمود.

  • نرده فلزی طرح چوب چیست؟
  • علت استفاده از نرده فلزی با طرح چوب چیست؟
  • انواع نرده های فلزی طرح چوب
  • مزیت های استفاده از نرده های فلزی طرح چوب
  • قیمت نرده فلزی طرح چوب
نرده فلزی طرح چوب چیست؟
نرده کد ۲۰۲۹

نرده فلزی طرح چوب چیست؟

نرده فلزی طرح چوب در واقع نوعی از نرده ها هستند که متریال مورد استفاده در آن ها، انواع فلزات مثل استیل، آلومینیوم و حتی آهن می تواند باشد که با طرح و رنگ چوب تزیین شده اند. این نوع نرده ها همانند نرده فرفورژه علاوه بر استحکام بالایی که دارند ظاهر زیبا و جذابی هم دارند و از آن ها در بسیاری از خانه ها با دیزاین کلاسیک و مدرن استفاده می شود.

حتما بخوانید: انواع درب ورودی ویلایی مدرن را بشناسید

علت استفاده از نرده فلزی طرح چوب چیست؟

نرده های چوبی یکی از جذاب ترین مدل از نرده ها هستند که در بسیاری از خانه ها با سبک معماری کلاسیک و حتی مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال یکی از انواع نرده دور باغچه ای همین نرده های چوبی هستند.

متریال چوب علی رغم داشتن ظاهری زیبا و شیک، از استحکام بالایی برخوردار نیست و در شرایط آب و هوایی مختلف مثل باران، رطوبت و حتی تابش مستقیم نور شدید آفتاب دچار پوسیدگی و خرابی می شود و طول عمر پایینی دارند.

به دلیل همین طول عمر پایین و استحکام کم، استفاده از متریال چوب برای انواع نرده ها چندان مناسب نیست و به جای نرده های چوبی از انواع نرده فلزی با طرح چوب استفاده می شود که هم استحکام و طول عمر بالایی دارند و هم ظاهری شبیه به چوب دارند.

انواع نرده فلزی طرح چوب

انواع نرده فلزی طرح چوب

نرده های فلزی را بر اساس نوع متریال مورد استفاده در آن ها به چندین دسته تقسیم بندی می کنند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نرده آلومینیومی طرح چوب
  • نرده استیل طرح چوب
  • نرده آهنی طرح چوب

که در ادامه در مورد هر یک از این نوع نرده ها به صورت جداگانه با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد.

نرده آلومینیومی طرح چوب

نرده های آلومینیومی با طرح چوب یکی از انواع نرده های طرح چوب هستند که به دلیل خاصیت ضد پوسیدگی و سبک بودن متریال آلومینیوم، در برخی از خانه ها از آن استفاده می شود. نرده های آلومینیومی دارای خاصیت ضد خش هستند و در رنگ هایی مثل گردویی، فندقی، عنابی، بلوطی، راش، سیاه و سفید با طرحی مشابه متریال چوب تولید می شوند.

حتما بخوانید: نکاتی که باید قبل از خرید درب پارکینگ ریلی بدانید!

 نرده استیل طرح چوب

استیل یکی از متریال های پر استفاده در نرده های ساختمانی است و نرده های استیل طرح چوب هم در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. متریال استیل، بسیار سبک و مستحکم است و خاصیت ضد پوسیدگی دارد به همین دلیل طول عمر بالایی هم دارد. به علاوه متریال استیل رنگ براق و جذابی دارد و استفاده از آن ها نمایی زیبایی و لوکس به خانه ها می دهد.

نرده آهنی طرح چوب

متریال آهن یکی از فلزات پر کاربرد در انواع نرده های ساختمانی است که استحکام و طول عمر بالایی دارد. با رنگ آمیزی نرده های آهنی با طرحی شبیه به چوب، می توان نرده های آهنی با طرح چوب زیبایی را تولید کرد. آهن نسبت به استیل و آلومینیوم وزن بیشتری دارد و امکان پوسیدگی آن هم وجود دارد پس بهتر است از رنگی که خاصیت ضد خوردگی و پوسیدگی دارد برای رنگ آمیزی آن استفاده شود.

مزیت های استفاده از نرده های فلزی طرح چوب
نرده کد ۲۰۱۹

مزیت های استفاده از نرده های فلزی طرح چوب

نرده های فلزی طرح چوب به دلیل مزایای فراوانی که دارند یکی از محبوب ترین نوع نرده ها به حساب می آیند که در بسیاری از مواقع برای نرده مدرن راه پله، حیاط، پله دوبلکس و بالکن ها از آن ها استفاده می شود.

از جمله مزایای نرده های فلزی طرح چوب می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • متریال فلز از استحکام و دوام بالایی برخوردار است که همین موضوع باعث می شود نرده فلزی با طرح چوب بسیار با دوام و با طول عمر بالا باشد.
  • طرح ها و رنگ های جذاب و متنوعی از نرده های طرح چوب وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان نمای جذابی به خانه ها داد.
  • نرده طرح چوب به خوبی با سایر المان های موجود در خانه مثل کف های پارکت یا سایر اجزای چوبی هماهنگ می شوند.
قیمت نرده فلزی طرح چوب
نرده کد ۲۰۳۶

قیمت نرده فلزی طرح چوب

قیمت نرده فلزی طرح چوب راه پله به عواملی مثل متریال مورد استفاده در آن، وزن، اندازه، نوع پوشش رنگ و طرح نرده بستگی دارد. هر کدام از این عوامل می توانند تاثیر زیادی بر روی قیمت نهایی ترده فلزی طرح چوب بگذارند.

نتیجه گیری

انواع نرده ها مثل نرده فلزی پنجره یا راه پله یکی از آیتم های مهمی است که برای ایمنی و زیبایی خانه ها بسیار مهم هستند. ما در این محتوا در مورد نرده های فلزی با طرح چوب با شما عزیزان صحبت کردیم و انواع این نرده، مزایای استفاده از آن ها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت این نوع نرده ها را معرفی کردیم. امیدواریم این محتوا برای شما مفید بوده باشد. در پایان هر گونه انتقاد یا پیشنهادی دارید خوشحال می شویم از طریق کانال های ارتباطی سایت باغی نو با ما در میان بگذارید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

ارتباط در واتساپ
مشاوره رایگان