برای استفاده از نرده فلزی دور باغچه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

user-erfan
بدون دیدگاه
خواندن: 4 دقیقه
نرده فلزی دور باغچه
دسته بندی: نرده فلزی

برای داشتن باغچه زیبا و با امنیت بالا که بتوان حس خوبی از آن گرفت، نیازمند نرده فلزی دور باغچه هستید. برای استفاده و بکارگیری این نوع نرده باید اطلاعات کافی در خصوص قیمت و انواع نرده دور باغچه داشته باشید. باغچه را می‌توان یکی از زیباترین قسمت‌های هر خانه یا ویلایی به شمار آورد که امروزه با رشد آپارتمان‌نشینی، کمتر می‌توان آن را مشاهده کرد.

در صورتی‌ که حفظ کیفیت و طراحی نرده در زمان خرید برای شما اهمیت زیادی دارد، پیشنهاد می‌کنیم در این زمینه از کارشناسان باغی نو کمک بگیرید. در ادامه با بررسی نرده فلزی دور باغچه به صورت یک راهنمای کامل در کنار شما هستیم.

ویژگی‌های نرده فلزی دور باغچه؛ زیبایی و ایمنی

با پیشرفت در طراحی و تولید نرده دور باغچه فلزی، شاهد تنوع زیادی از مدل‌های مختلف نرده دور باغچه هستیم. این نرده‌ها علاوه بر استفاده در محوطه باغچه‌ها، به عنوان نرده فلزی پنجره حیاط هم کاربرد دارند.

از ویژگی‌های کاربردی و مهم نرده‌های فلزی دور باغچه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحمل حرارتی بسیار بالا
  • مقاوم در برابر سرما و یخ‌زدگی
  • مقاوم در برابر باران
  • مقاوم در برابر ضربه‌های شدید
  • نفوذپذیری بسیار پایین نسبت به آب

انواع نرده دور باغچه؛ پرچین محوطه

انواع نرده دور باغچه؛ پرچین محوطه

نرده فلزی استفاده شده برای باغچه مهم‌ترین وسیله برای محافظت ازگل‌ها و گیاهان باغچه ساختمان است. این نرده‌ها بخصوص نرده فرفورژه ظاهری شیک و زیبا به حیاط داده و نمای محوطه بیرون را متفاوت‌تر نشان می‌دهند. نرده‌های دور باغچه‌ها با توجه ‌به نوع دکوراسیون فضای بیرونی و نیاز شما در انواع مختلفی که در زیر به آن‌ها اشاره شده، تولید می‌شوند.

این نوع نرده برای استفاده در باغچه از استحکام و مقاومت بالاتری نسبت به مدل‌های آلومینیومی، استیل، چوبی و حتی پی وی سی دارد.

حتما بخوانید: نقش نرده حیاطی ویلایی در زیبایی و امنیت

نرده دور باغچه آهنی؛ رویایی و کلاسیک

یکی از پرکاربردترین انواع نرده‌ها که برای طراحی باغچه مورد استفاده قرار می‌گیرد، نرده دور باغچه آهنی است؛ زیرا با قابلیت‌هایی که دارد، خیال شما را از ایمنی و محکم‌ بودن آن آسوده می‌کند. این نرده، زیبایی بی‌نظیری را برای حیاط و باغچه شما به ارمغان می‌آورند. با انوا رنگ مخصوص حتی برای مناطقی با آب و هوای بارانی هم مناسب است.

نرده فلزی دور باغچه آلومینیومی

نرده دور باغچه آلومینیومی؛ زیبایی چندبرابر

نرده‌های آلومینیومی برای مناطق گرم و خشک مناسب هستند و به‌راحتی نصب می‌شوند. قیمت نرده فلزی دور باغچه به‌ صرفه بوده و طول عمر آن مناسب است. جنس آلومینیوم علاوه بر اینکه در ساخت نرده فلزی راه پله و حیاط کاربرد دارد، گزینه مناسبی برای جلوگیری از ورود حیوانات به باغچه نیز است.

نرده دور باغچه پلیمری یا pvc؛ طراحی لاکچری

نرده پلیمری یکی از پراستفاده‌ترین محصولات دکوراسیون و طراحی فضای باز به شمار می‌رود و می‌توان از آن به ‌عنوان جدول محوطه باغچه نیز استفاده کرد. اغلب این مدل نرده‌ها به رنگ سفید هستند و در صورت لزوم می‌توانید آن‌ها را به رنگ دلخواه خود رنگ‌آمیزی کنید.

نرده دور باغچه چوبی؛ چشم‌نواز و ایده‌آل

جنس این نرده نسبت به نرده فلزی دور باغچه متفاوت‌تر است. این نرده‌ها از جنس چوب ساخته می‌شوند و برای فضاهایی با نمای مدرن کاربرد زیادی داشته و بسیار محبوب و کاربرپسند هستند. این نرده‌های چوبی خوراکِ موریانه‌ها هستند؛ پس باید تا جایی که می‌توانید به‌خوبی از آن‌ها نگهداری کنید.

نرده دور باغچه استیل؛ خاص و شیک

نرده‌های باغچه نوع استیل بسیار محکم بوده و وزن بالایی دارند‌. این نرده‌ها مانند نرده‌های سیمی بیشتر برای فضاهای صنعتی قابل ‌استفاده هستند و برای محوطه خانه چندان کاربردی ندارند‌. نرده دور باغچه حیاط استیل، انعطاف‌پذیری کمی داشته و نصب آن‌ها باید حتماً توسط متخصصان این حرفه انجام شود.

حتما بخوانید: معرفی و بررسی انواع نرده استیل

نرده دور باغچه وینیل؛ بهترین ایده برای زیبایی فضا

این مدل نرده‌ها جزو مدرن‌ترین نرده‌ها برای طراحی باغچه‌ها شناخته شده‌اند که نصب آن‌ها باید با دقت زیادی انجام شود. تنوع در طراحی و قیمت این نرده‌ها باعث شده تا محبوبیت زیادی نزد خریداران داشته باشند. جنس این نرده‌ها از پلاستیک‌های بازیافتی فشرده شده همراه با تراشه‌های چوب است.

نرده دور باغچه تزیینی؛ ایده‌ای نو برای جذابیت بیشتر

معمولاً از این نرده‌ها برای تفکیک فضای سبز از محیط‌های دیگر استفاده می‌کنند. این نرده‌ها را می‌توانید مطابق با سلیقه خود و متناسب با فضای موجود رنگ‌آمیزی کنید و به فضای بیرونی باغچه خود جلوه زیبایی هدیه بدهید.

قیمت نرده فلزی دور باغچه

قیمت نرده فلزی دور باغچه

توجه به قیمت و طرح نرده فلزی دور باغچه از مهم‌ترین مسائل در زمان خرید این سازه برای هر فضای باز است. به ‌طور کلی قیمت نرده دور باغچه به مقیاس و محیط باغچه شما بستگی دارد و باید کارشناسی شود. در هنگام انتخاب نوع نرده محوطه سبز باید به طول عمر بالای آن دقت زیادی داشته و مناسب‌ترین انتخاب را با توجه ‌به نیاز خود داشته باشید.

بهترین مرکز فروش نرده فلزی دور باغچه

اگر قصد خرید انواع نرده‌های باکیفیت را دارید، باید تمام ویژگی‌های آن‌ها را بشناسید، سپس اقدام به خرید کنید. مجموعه تخصصی باغی نو یک تولیدکننده باسابقه در زمینه تولید انواع محصولات ساختمانی آماده ارائه پروژه‌های ساختمان‌سازی با به‌روزترین تکنولوژی و همچنین مشاوران باتجربه در این زمینه است.

کلام آخر

با توجه ‌به مطالبی که در این محتوا در مورد نرده فلزی دور باغچه بیان شدند، متوجه شدیم که استفاده از این حصارهای ساختمانی نقش بسیار مؤثری در حفظ امنیت فضای هر مکانی دارند؛ بنابراین باید نکات لازم را در زمان انتخاب یا خرید آن‌ها در نظر بگیریم. برای تهیه این نرده‌ها، فاکتورهای مختلفی مانند: قیمت نرده، جنس و متراژ مورد نظر باید در نظر گرفته شوند تا محصول خریداری‌شده کاملاً مطابق با نیاز و سلیقه شما باشد.

سؤالات متداول

  1. در صورت زنگ‌زدن نرده‌های باغچه آهنی چه باید کرد؟

استفاده از سمباده و ضدزنگ می‌تواند در رفع این مشکل به شما کمک کند.

  1. جنس نرده‌های باغچه وینیل از چیست؟

پلاستیک‌های بازیافتی فشرده شده همراه با تراشه‌های چوب

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

ارتباط در واتساپ
مشاوره رایگان