جدیدترین مدل درب فلزی ورودی ساختمان را بشناسید + معرفی ۶ مورد از انواع درب‌های فلزی پرفروش

امید
بدون دیدگاه
خواندن: 5 دقیقه
جدیدترین مدل درب فلزی ورودی ساختمان
دسته بندی: درب فلزی

آیا با جدیدترین مدل درب فلزی ورودی ساختمان و امنیت آن آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید طبق آمار بیش از ۴۰ درصد سرقت‌ها از طریق درب ورودی آپارتمان یا واحد‌های مسکونی صورت می‌گیرد؛ بنابراین تأمین امنیت درب ساختمان از اصلی‌ترین راه‌ها برای جلوگیری از وقوع سرقت است که نباید به هیچ وجه از آن غافل شوید.

ازاین‌رو امروزه درب‌های فلزی با بالاترین ضریب ایمنی و استحکام و مقاومت قابل توجهی تولید می‌شوند و می‌توانند در کنار سیستم‌های امنیتی دیگر همچون قفل هوشمند تا سالیان سال خیال شما را از بابت امنیت ساختمان و ساکنان آن آسوده کنند.

تنوع بی‌نظیر درب‌های فلزی ورودی ساختمان سبب شده‌اند شما بتوانید جدا از فاکتور کیفیت و ایمنی، به زیبایی و جلوه بصری درب ساختمان خود توجه داشته و از میان انبوهی از طرح‌های شیک و جذاب، درب ایده‌آل خود را پیدا کنید.

درب فلزی فرفورژه؛ طرحی زیبا و هنرمندانه

در ابتدا در زمینه معرفی جدیدترین مدل درب فلزی ورودی ساختمان باید شما را با طرح فرفورژه که یک سبک هنری و تلفیقی از هنر چلنگری (نوعی آهنگری) و برش‌کاری است آشنا کنیم. فرفورژه یک لغت فرانسوی به معنای پیچ‌وخم کردن میل گرد است.

به‌جرئت می‌توان گفت که امروزه درب‌های فرفورژه از پرفروش‌ترین و زیباترین انواع درب‌های فلزی هستند که مقاومت و استحکام خود را تا سال‌ها حفظ کرده و ظرافت و زیبایی ویژه‌ای به ساختمان شما می‌بخشند. درواقع این درب‌ها به طور هم‌زمان ایمنی، کیفیت، طول عمر بالا و زیبایی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند.

امروزه شاهد آن هستیم بازار فروش درب‌های فلزی فرفورژه بسیار رونق گرفته و در گوشه‌گوشه شهر می‌توان نمونه‌ای از این درب‌های هنرمندانه که معمولاً از طرح‌های اسلیمی‌ یا عناصر طبیعت الهام گرفته می‌شوند را به چشم دید.

درب فرفورژه

حتما بخوانید: درب فلزی تنکابن؛ مقدمه‌ای به دنیای زیبایی و استحکام + معرفی ۵ مورد از انواع درب‌‌های فلزی

درب فلزی کلاسیک؛ یک انتخاب بی‌نقص

شاید برایتان عجیب باشد که در بررسی جدیدترین مدل درب فلزی ورودی ساختمان نام درب‌های کلاسیک به میان آمده است؛ اما باید بدانید طرح کلاسیک سبکی است که هیچگاه دنیای مد را ترک نکرده و همواره اولویت بسیاری از خریداران خوش‌سلیقه و خاص‌پسند است.

درب‌های فلزی کلاسیک معمولاً به شکل تک لنگه و دو لنگه و نیم طراحی می‌شوند و شما می‌توانید بسته به نیاز و سلیقه خود آن‌ها را در طرح‌ها و ابعاد مختلفی سفارش دهید. یکی از ویژگی‌‌هایی مهم درب‌های کلاسیک این است که امکان رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک طبق انتخاب مشتری را دارند.

این رنگ‌ها بسیار زیبا و بادوام بوده و در برابر شرایط آب‌وهوایی مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. درب‌های کلاسیک از آهن ساخته شده و استحکام چشمگیری دارند. شما می‌توانید از این درب‌ها برای ادارات، ساختمان‌های مسکونی، تجاری، درب پارکینگ، حیاط، باغ، ویلا و ورودی ساختمان استفاده کنید.

درب فلزی سلطنتی؛ ظاهری لوکس و خاص

اگر به طرح‌های شیک و لاکچری علاقه‌مند هستید و دلتان می‌خواهد یک درب فلزی لوکس برای منزلتان تهیه کنید، مطمئن باشید انتخابی بهتر از درب‌های فلزی سلطنتی نخواهید داشت. این درب‌ها با درب‌های فلزی معمولی تفاوت داشته و ظاهر بسیار منحصربه‌فرد و جذابی به ساختمان می‌دهند.

توجه داشته باشید عاملی که زیبایی این درب‌ها را در ساختمان شما رقم می‌زند تناسب درب‌ سلطنتی با سبک معماری بنای موردنظر است. این درب‌ها برای درب ویلا، حیاط و باغ بهترین انتخاب هستند. معمولاً درب‌های سلطنتی را می‌توانید در دو رنگ قهوه‌ای تیره یا طلایی تهیه کنید که جلوه بسیار جذاب و لوکسی ایجاد می‌کنند.

درب فلزی سه‌بعدی؛ ایده‌ای خلاقانه

اگر به دنبال متفاوت‌ترین و جدیدترین مدل درب فلزی ورودی ساختمان هستید، پیشنهاد ویژه ما به شما درب‌های فلزی سه‌بعدی هستند که به عنوان درب ورودی منازل، ساختمان‌های اداری، تجاری و درب حیاط می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بخش‌هایی از این درب‌های فلزی شامل ایده‌های خلاقانه و طرح‌های هنری هستند که به صورت سه‌بعدی طراحی می‌شوند. از مزایای اصلی این درب‌ها باید به این اشاره کنیم که می‌توانید انواع نقاشی‌ها و طرح‌های دلخواه خود را روی آن‌ها پیاده کرده و زیبایی و جذابیت درب ورودی ساختمان خود را افزایش دهید.

درب فلزی برش لیزری؛ نسل نوین درب‌های فلزی

گزینه دیگری که به عنوان جدیدترین مدل درب فلزی ورودی ساختمان به شما پیشنهاد می‌دهیم درب‌های برش لیزری یا CNC هستند که نسل جدیدی از درب‌های فلزی بوده و به کمک دستگاه‌های برش لیزری طراحی می‌شوند. این درب‌ها در طرح‌های متنوع به منظور همسو کردن درب با ‌هارمونی ساختمان قابل سفارش هستند.

درب‌های CNC به صورت یکپارچه و کارخانه‌ای تولید شده و مقاومت و استحکام بالایی در برابر سرقت دارند. در این درب‌های فلزی از شیشه سکوریت نیز برای افزایش زیبایی و امنیت استفاده می‌شود. این درب‌ها در طرح‌های مختلف ساده، کلاسیک و سلطنتی عرضه شده و برای ورودی باغ، ویلا، منازل و غیره بسیار ایده‌آل هستند.

خرید درب برش لیزری

حتما بخوانید: با انواع گل نرده فرفورژه، ساختمان خود را منحصر به فرد کنید!

درب فلزی مدرن؛ انتخاب ساده پسندان

اگر سبک معماری ساختمان شما مدرن است و طرح‌های پر جزئیات و شلوغ را نمی‌پسندید، ما یک پیشنهاد ویژه برایتان داریم! درب فلزی مدرن را می‌توان به عنوان جدیدترین مدل درب فلزی ورودی ساختمان معرفی کرد که در عین سادگی، زیبایی بسیاری به ساختمان هدیه داده و یک انتخاب خاص و تکرارنشدنی است.

همان‌طور که می‌دانید در طراحی دکوراسیون امروزی اصل بر ساده و شیک بودن است و درب‌های فلزی مدرن نیز بر همین اساس روی کار آمده‌اند. این درب‌ها ظاهری صاف و ساده دارند که معمولاً با اشکال هندسی و رنگ‌های خنثی همچون سفید، مشکی، طوسی و غیره کامل می‌شوند.

این درب‌ها در کنار سادگی که دارند بسیار جذاب و چشم‌نواز بوده و کارایی و دوام بالایی ارائه می‌دهند. در ساخت این درب‌ها به تمامی‌ موارد امنیتی توجه شده و این درب‌ها خیالتان را از بابت مقاومت و ایمنی درب کاملاً آسوده خواهند کرد.

به طور کلی اگر قصد خرید جدیدترین مدل درب فلزی ورودی ساختمان را دارید این درب‌ها را از دست ندهید.

قیمت درب فلزی ورودی ساختمان؛ حواستان به جیبتان باشد

حال که تصمیمتان را گرفته‌اید از میان طرح‌های بسیار جذاب و لوکسی که به شما معرفی کردیم، جدیدترین مدل درب فلزی ورودی ساختمان را تهیه کنید، باید به یک موضوع مهم یعنی قیمت درب و عوامل مؤثر بر آن توجه داشته باشید.

به طور کلی قیمت درب آهنی پارکینگ، حیاط یا ورودی ساختمان  بر اساس تعداد سفارش، هزینه‌های طراحی کار‌های سفارشی، وزن درب، کیفیت ساخت، قیمت روز فلز، شدت سختی کار، ضخامت ورقه‌ها و قطعات مورداستفاده، هزینه حمل و نصب، کیفیت رنگ و غیره تعیین می‌شود.

بنابراین، حتماً به هنگام خرید جدیدترین مدل درب فلزی ورودی ساختمان به این موارد توجه داشته باشید تا طبق بودجه خود یک درب زیبا و مطمئن خریداری کنید.

سفارش شیک‌ترین انواع درب‌های فلزی از باغی نو

اگر  به زیبایی نمای بیرونی ساختمان خود اهمیت می‌دهید و در حال برنامه‌ریزی برای تعویض درب‌های قدیمی‌ و خرید جدیدترین مدل درب فلزی ورودی ساختمان که ایمن و باکیفیت باشد هستید، مشاوران مجموعه باغی نو می‌توانند در این مسیر با ارائه مشاوره‌های تخصصی بهترین درب‌های فلزی را به شما پیشنهاد دهند.

باغی نو تنوع بی‌نظیری از انواع محصولات فلزی ساختمان را در اختیار شما عزیزان قرار داده و شما می‌توانید جدیدترین مدل درب فلزی ورودی ساختمان، درب‌های فرفورژه، CNC، نرده، پله پیچ، آلاچیق و استند فلزی را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

سؤالات متداول

  1. چه رنگ‌هایی برای درب‌های فلزی سلطنتی بهتر هستند؟

قهوه‌ای تیره و مشکی

  1. آیا درب برش لیزری برای درب ورودی مناسب است؟

بله این درب‌ها نسل جدید درب‌های فلزی باکیفیت و کاربردی هستند.

  1. درب فلزی کلاسیک را با چه موادی باید رنگ کرد؟

رنگ‌های الکترواستاتیک

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

ارتباط در واتساپ
مشاوره رایگان